Main street OVS

 Hello, my darling readers! Do you like sweatshirts , consisting of a collage with photographs ? As for me , at first I treated this trend was very skeptical , perhaps because everything that came to my eyes , it was either too clumsy or just plain ugly . But a couple of days ago I found sweatshirts from OVS with an unusual pattern that I would even save on your desktop ! This is a collage of multiple images of streets that are intertwined and form one unit .
Also , my University year draws to a close , I have a lot of tests and to be honest , I want to quickly pass all because waiting for a fun and free summer.
Happy reading!

Привет, дорогие читатели! А вам нравятся свитшоты, состоящие из коллажа с фотографиями? Что касается меня, то сначала я относилась к этому течению очень скептически, возможно, потому что все, что попадалось мне на глаза -было либо слишком аляповато, либо просто некрасиво. Но пару дней назад я нашла свитшот от OVS с необычным рисунком, который я бы даже сохранила на рабочий стол! Это коллаж из множества изображений улиц, которые переплетаются и составляют одно целое.
Также, мой учебный год близится к завершению, у меня множество зачетов и тестов и если честно, я хочу, поскорее бы всё сдать, потому что жду веселого и свободного лета.
Приятного прочтения!



sweatshirt - OVS; jeans, shoes- Zara; bag- Rebecca Minkoff

Labels: